Tisková informace č. 17 (25.05. 2012)
Ani poslední test úvodní sekce neměl jiného vítěze než Kopeckého. Druhý byl ale tentokrát o pouhých šest desetin vteřiny Václav Pech, 1.5 sekundy na Kopeckého zde ztratil Roman Kresta. Za čtvrtým Tarabusem zajel opět další rychlý čas Orsák, který se tak posunul před Semeráda na průběžné šesté místo za stabilně jedoucího. Dunovského.
Václav Pech: „Měl jsem pomalejší nástup, bylo to změnou rozpisu a zvyky z velkého auta, které jsou pořád cítit. Chvilku mi trvá, než se do toho dostanu. Auto je perfektní, zatím žádný problém, budu se snažit jet takhle dál. Z větších příjezdů mám stále ještě rezervy na brzdách, ale postupně to posouvám.“
Jan Kopecký: „Pro nás dobré, jede se hodně rychle. Venca na poslední hodně zatáhnul. Je znát, že jsme tu dlouho nebyli, snažíme se dopisovat do rozpisu, měníme zatáčky. Je to zrádná soutěž, ale nádherná. Nevím, jestli druhé průjezdy budou rychlejší, už teď bylo na první zkoušce dost písku. Na Zátoni by se dalo jet asi rychleji, ale asi v polovině jsme něco trefili v katu, byla to velká rána a myslel jsem, že máme defekt. Jinak dobré. Musíme jet trošku opatrně, bude to místy očistec.“
Roman Kresta: „Dobré. Místy je to větší drift než jsem čekal. Na poslední RZ jsme měli trošku krizi, podcenil jsem to trochu. Tempo je prostě vysoké, Honza jede rychle. Nechci riskovat, možná by to šlo, ale nevím, jestli by to bylo správné.“
Jaromír Tarabus: „Na první zkoušce jsme po startu měli drobný problém, snad brzdy, trochu nás to znejistilo. Totéž pak na druhé zkoušce, takže to bylo rozpačité. Teď už se nám to celkem líbilo, ale Venca ji jel hodně pěkně a stále nám ujíždí.“
Martin Semerád: „Jedeme si svoje, ani jsem neviděl Jarkovy časy. Na poslední zkoušce jsme dost dostali, teď nám trošku odskočil. Nehodlám se ale do ničeho hrnout, je to extrémně náročné. Je třeba se víc uhlídat. Víc se mi líbí zítřejší erzety, tak bych třeba zkusil zabojovat tam.“
Jaroslav Orsák: „Na druhé RZ jsem nejel v dobrém rytmu, trošku jsme zaspali. Na dalších erzetách jsem chytl tempo a jelo se nám dobře.“
Daniel Běhálek: „Auto má ještě špatnou geometrii, teď se to opraví a ta chyba je opravená tak napůl, s autem se dá jet a zatím je to hezké. Jsme spokojení.“
Václav Dunovský: „Jeli jsme si svoje. Na Zátoni jsem brzdil pomalu i do dvojek, těch horizontů a sežíráků je tam požehnaně. Tam jsem to pojal víc než v klidu. Na Jánu jsme jeli svižně, kdybych tradičně nezkazil odbočku pod Jánem, bylo by to možná ještě lepší. Ale jsme tu.“
Vojtěch Štajf: „Pomaličku se zrychlujeme, ale na té první jsme zaspali. Přibližujeme se našim soupeřům, už jsme jeli ve vteřině s Honzou Jelínkem. Je to ještě dlouhé, hlavně nevyrobit žádný problém.“
Jan Černý: „Všechno funguje skvěle, ale máme stejné problémy s tlumiči jako na Valašce ve druhé sekci. Auto je téměř neřiditelné ve vyšších rychlostech na rozbitém. Je to určitě tlumiči. Dáme nové a uvidíme, určitě to bude k lepšímu. Nejsem tedy úplně spokojený se svým výkonem, protože se s tím relativně bojím jet, šlo by to rychleji. Ale vedeme dvoukolky, to je důležité.“
Josef Peták: „Pár divokých momentů tam bylo, ale dobré. Snažím se jet tak, abych nic nevyvedl. Ani nevím, jaké jsou výsledky. Učit se, učit se, to říkal už Lenin.“
Martin Hudec: „Pohoda, sluníčko svítilo, lidi se usmívali a mávali, super. Jsem dost spokojený, do cíle ale ještě daleko. Budeme si držet svoje tempo a zítra když tak zatlačíme.“
Jan Jelínek: „Jede se hodně rychle. Zatím bez chyby, i když občas jsme dali kolo kam jsme neměli, ale obešlo se to bez defektu. Zatím spokojenost.“
Radek Mifka: „Nový design našeho auta má spojitost s nabídkou, kterou jsme dostali a také se změnami v mém osobním životě. Jinak se mi to líbí, je vidět, že na asfaltu jsem jel naposledy v Příbrami, nemohl jsem se ze začátku chytit. Ale jedeme v pohodě.“
Emil Triner: „Postavil jsem se k tomu jako chlap, ale trefil jsem stejný šutr jako Valda a rozbil jsem kolo, ale naštěstí jsem dojel až do cíle. V cíli jsme ho vyměnili, ale máme ještě trochu ohnuté rameno. Mrzí mě, že jsme si tam autíčko zbytečně takhle pochroumali. Ale jedeme dál.“
Milan Kneifel: „Jedeme po Valašce po dvou měsících, jeli jsme jen třikrát shakedown, takže jsme se trošku hledali. Ale nemůžeme být nespokojeni. Pokud by to šlo takto dál, budu spokojený.“
Další novinky naleznete průběžně na www.rallyekrumlov.cz a www.ckmotorsport.cz.
Jan Vaškovič (autosport.cz), 40. Rallye Český Krumlov © 2012
www.rallyekrumlov.cz
www.ckmotorsport.cz